    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzenie????
    Date: Sat, 15 Feb 2003 21:43:59 +0100

    <b...@o...pl> wrote in message
    news:779c.0000000c.3e4e30e8@newsgate.onet.pl...
    > Uzasadnienie, ktore podales, brzmi w istocie sensownie. Przynajmniej dla
    laika
    > za jakiego sie w tym temacie uwazam. Za nie i owszem dziekuje.

    > To ze nie jestem wielce szanownym znawca prawa nie upowazania Cie jednak
    > powyzszych sformulowan. Fakt ze prawo nie jest dziedzina, z ktora mam
    wiele
    > wspolnego nie powoduje ,ze nie moge wykorzystywac swojej wiedzy i
    mozliwosci do
    > tego, zeby bronic sie przed sprawa jak w temacie.

    Jak to nie upoważnia? Przecież ja nie mówie nic o tym, że nie wolno prawa
    studiować czy poznawać - to nawet pożyteczne i bardzo polecam, szczególnie
    większość nagatywnych opinii o prawie pochodzi od tych, którzy go nie znali,
    źle cos zrobili a teraz to wina tego "beznadziejnego, polskiego prawa",
    którym sobie każdy gębe wyciera, choć nie odróżnia kc od kpc. I to mnie
    wkurza - jak się nie zna, to niech nie gada. Jak się spyta to mu powiem co i
    jak, ale wytrząsanie swoich frustracji na prawo, jest po prostu głupotą i
    chamstwem wobec niekiedy wielkich twórców ustaw i generacji prawników i
    teoretyków budujących doktrynalną i jurydyczna podbudowę pod nie,a których
    po prostu możecie nie rozumieć.

    Depi.