    From: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie drogowe hmm pomozcie
    Date: Sat, 14 Jun 2003 13:13:06 +0200

    "Misiek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bcetmo$j9e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > no w sumie wydaje mi sie ze masz racje,
    > gosciu jechal sam, spytal sie mnei tylko o nazwisko, i powiedzial ze
    > zapamieta blachy, to wszystko...
    > on jechal sam, ja niestety tez jechalem sam...
    > nic nie podpisywalem, zadnego zdjecia yba nie zrobil bo nie mial czym,
    > jechal swoim autkiem, (fajny mesiu) i byl po cywilnemu, a pozatym nawet
    nie
    > podal mi swojego nazwiska, tylko machnal legitymacja, (zdazylem przeczytac
    > tylko napis "policja")
    > zart hmmm nie czaje tego...
    > chyba postapie tak jak radzisz...
> [...]

    Hmm, skoro ty kombinujesz to on też może.
    Zastanów się jak się zachowasz, jak ci gościu postawi umundurowany patrol,
    który potwierdzi jak dwa samochody ścigały się po drodze, co zostanie
    potwierdzone odpowiednią notatką w odpowiednim czasie.
    Oczywiście możesz zaprzeczyć, sprawa wyląduje w sądzie grodzkim. Jak myślisz
    komu uwierzą?
    To tak, żebyś przynajmniej przez trochę nie mógł spać spokojnie. może ci
    przejdzie urządzanie wyścigów na drodze.