    From: "Misiek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie drogowe hmm pomozcie
    Date: Sat, 14 Jun 2003 13:04:47 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> napisał w
    wiadomości news:bceua4$88u$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty przeciez w ogole tamtedy nie jechales !! ;-).

    > No wiesz, ktos z "lewa" policyjna legitymacja, albo nawet i policjant w
    > dobrym humorze i zabawowym nastroju :).

    > Ja "wezwania za wycieraczka", jesli juz sie jakies trafi, wyrzucam do
    kosza
    > od 3-4 lat i zero reakcji ze strony kogokolwiek. Wiec tez mam nadzieje, ze
    > w tym przypadku nic zlego sie nie wydarzy.

    > "Znalezc Cie" to nie bedzie im trudno jak postanowia, ze chca i
    rzeczywiscie
> [...]

    hmm ja tam nic nie wiem... ja w tym czasie bylem gdzie indziej.. koledzy
    moga potwierdzic... :))

    a co do tego co mowisz ze znalezieniem mnie nie bedzie problemu bo mieszkam
    w miescie gdzie jest okolo 5 tys mieszkancow.. i wystarczy sie zapytac jakas
    osobe w moim wieku, o czarna corse, to napewno mnie znajda,...
    a pozatym autko jest na mame a nie na mnie.. zobaczymy co to bedzie...

    Hieh..
    Michał