    From: "Misiek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie drogowe hmm pomozcie
    Date: Sat, 14 Jun 2003 12:35:41 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> napisał w
    wiadomości news:bcetgd$830$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze raczej nie, bo sytuacja wyglada na dosyc nietypowa. Ale
    zastanowmy
    > sie: podpisales cos, zostalo wykonane jakies zdjecie, pomiar radarowy na
    > pewno nie, bo wtedy nie bylo by mowy o 'zapominaniu o predkosci'..? Chodzi
    > mi o to w jaki sposob moga Ci cokolwiek zrobic - zakladajac ze to nie jest
    > jakis niewinny zart - jesli po prostu w razie jakichs prob z ich strony
    > doreczania Ci jakichs wezwan, zaprzeczysz, ze taka sytuacja miala w ogole
> [...]

    no w sumie wydaje mi sie ze masz racje,
    gosciu jechal sam, spytal sie mnei tylko o nazwisko, i powiedzial ze
    zapamieta blachy, to wszystko...
    on jechal sam, ja niestety tez jechalem sam...
    nic nie podpisywalem, zadnego zdjecia yba nie zrobil bo nie mial czym,
    jechal swoim autkiem, (fajny mesiu) i byl po cywilnemu, a pozatym nawet nie
    podal mi swojego nazwiska, tylko machnal legitymacja, (zdazylem przeczytac
    tylko napis "policja")
    zart hmmm nie czaje tego...
    chyba postapie tak jak radzisz...
    miejmy nadzieje ze sie na tym nie przejade..
    a pozatym zanim mnie znajda to to troche potraw, bo pora wyjechac na
    wakacje.. :))
    zobaczymy co to bedzie..
    (a pozatym pogadam jeszcze ze znajomym policjantem, zobaczymy co on powie)