    From: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie a niekompetencja policji?
    Date: Wed, 10 Oct 2007 21:21:46 +0200

    barteks pisze:
    > Dla mnie jest to co najmniej dziwne, bo jak można umorzyć postępowanie tylko
    > i wyłącznie na podstawie oświadczenia sprawcy?

    Złóż zażalenie.

    Ten kraj widział całe masy umarzanych spraw, gdzie jedynym dowodem
    niewinności były wyjaśnienia podejrzanego przy jednoczesnych zeznaniach
    obciążających świadków. Bynajmniej nie bywały to błahe sprawy dot.
    śmieci i nie bywały prowadzone przez policję. Tak więc nie sądzimy nic
    nowego, czego nie sądzilibyśmy wcześniej.

    Rodzynek logiczny - sąd stwierdził, że świadek był _skonfliktowany_ z
    oskarżonym, a więc jest _obiektywny_ i _wiarygodny_. Podejrzenie jego
    (tego świadka) sprawstwa wykluczył na podstawie jego wiarygodnych zeznań.

    Jedyną moją propozycją jest uznanie immunitetu za jednostkę chorobową
    objawiającą się degradacją procesów myślenia.

    --
    pzdr,
    Rzecznik Prokurwatury Krajowej http://prokurwatura.pl/