    From: Max <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie
    Date: Sat, 26 Mar 2005 10:42:50 +0100

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 10:33:59 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z drugiej strony działalność oszusta poprzez taki portal źle wpływa na
    > opinię o tymże portalu - może po tej linii mogą żądać jakiejś rekompensaty?

    Daj spokuj, po pierwsze nie wierze w to:

    >dzwonił do mnie administrator i proponował mi wymazanie logów w zamian za
    odpowiednią
    >część tej kwoty.

    Ze niby administrator Allegro dzwoni do goscia (niepelnoletniego zreszta i
    jako taki nie powinien korzystac z uslug allegro zgodnie z ich regulaminem)
    i mowi mu: "oszukales ludzi, chce czesc pieniedzy" ? Przeciez to jak nic
    wspoludzial w przestepstwie :) Ciekawe, czy od kazdych oszustow Allegro
    chce swoja "dole" :)Prawdopodobnie to raczej jedna z oszukanych osob
    probuje teraz odbic sobie co nieco na oszuscie. A malolat? Niech sie
    martwi, czy dostanie wezwanie czy tez nie. Kontakt z prawem dobrze by mu
    zrobil i nieco ostudzil zapedy do dalszego kombinowania.