  • Data: 2013-11-26 01:31:51
    Temat: Re: Wykroczenia / Przestepstwa skarbowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Nov 2013 14:16:11 -0800 (PST), g...@g...com
    >Rzeczywiscie logiczne to.
    >No to ja zapytam jeszcze bardziej konkretnie. Zalozmy ze ktos ma dom za milion.
    >Prowadzil firme przez dwadziescia lat, niezarejestrowana w US. Potrafilby
    >udokumentowac moze pochodzenie polowy wartosci domu. No i ten swiadek, ktory
    >moze zeznawac w sadzie.
    >Jakie sankcje (jaka kara) by waszym zdaniem grozila przeciwko takiemu komus ?
    >Wzglednie jak sie bronic przed czyms takim ?

    Ale dom to specyficzna sprawa - duzo na papierze, duzo niewymierne.
    Jest jakas umowa nabycia, jest akt notarialny, mozliwe ze zaplacono
    przelewem, jest data.
    Jak ktos 4 lat temu kupil dom za milion czy 500 tys ... to lepiej zeby
    mial pity czy inne dokumenty z poprzednich paru lat na te kwote.
    Chocby wyciagi z kont czesc mial uskladane wczesniej. Ale jesli minelo
    6 czy tam 8 lat - to juz urzad nie ma podstaw do czepiania.

    A jesli ma pokrycie na mniej, to lepiej zeby umowa tez byla na mniej.
    A ze w miedzyczasie dom nabral wartosci - jesli z powodu zmiany cen -
    to opodatkowaniu nie podlega. Jesli z powodu ulepszenia - wlasciciel
    mowi ze robil, robil az zrobil - i znow zaden podatek sie nie nalezy.
    Ale lepiej zeby urzad nie znalazl faktur za materialy czy robocizne,
    na ktore nie ma pokrycia w dochodach :-)

    J.