  • Date: Wed, 05 Mar 2008 23:43:10 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykorzystanie rozkładów jazdy komunikacji miejskiej

    Marcin Debowski pisze:

    > Myślę, że mylisz wizualizację danych z tej bazy z samą bazą. Nakłady mają
    > być na etapie budowanie bazy, czyli nieco wcześniej. A czy w tym przypadku
    > sa one istotne, to mozna dyskutować. MZ są. A jak cos jest dyskusyjne to
    > nie wiesz jak się to dla Ciebie skończy bo oceni to sąd.

    Ale tutaj baza danych nie jest budowana tylko jest produktem ubocznym
    planowania, jak mają jeździć pociągi - wydatki są na etapie ustawiania
    przejazdów tak, żeby się nie pozderzały ;) a ta tabelka pod tytułem
    "rozkład jazdy" powstaje nie jako przy okazji.

    Co innego gdyby to był rozkład jazdy tworzony przez kogoś, kto nie
    planował, jak mają te pociągi jeździć, tylko stał jak ta sierotka na
    stacjach i z zegarkiem w ręku notował co i gdzie przyjeżdża.