    From: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykonawca i Podwykonawca - odsetki
    Date: Fri, 3 Jun 2011 19:05:03 +0200

    "witek" napisał:

    > bez znaczenia
    >
    > to ty otrzymujac kase, niezaleznie od kogo ona jest, zaliczasz ja wpierw
    > na poczet naleznych odsetek a potem naleznosci glownej.

    Może źle sformułowałem pytanie. Miało być ono bardziej od strony
    Zamawiającego (mnie), który otrzymał wezwanie do zapłaty.
    Czy _muszę_ zapłacić również odsetki, czy tylko ową należność główną?
    O kwotę f-ry wraz z odsetkami miałbym wówczas pomniejszyć wynagrodzenie W?
    Czy jednak powinna być tu rozpatrywana tylko należność główna, a ewentualną
    wysokość odsetek P powinien sobie sam "wyciągnąć" (choćby na drodze sądowej,
    czy cuś...) od W?