  • 1. Data: 2007-09-20 16:43:32
    Temat: Wyjazd dziecka za granice kraju
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Witam,
    chcieliśmy wyjechać z dzieckiem na wakacje do któregoś z krajów unijnych.
    Czy potrzebne są dla niego jakieś dokumenty?
    Wiem, że my możemy wyjechać na dowody, a mały?
    Dowody mamy nowe, więc nie jest wpisany jak kiedyś w stare zielone
    książeczki. Czy akt urodzenia wystarczy?
    Czy różne kraje mają różne przepisy dotyczące wyjazdu dzieci?
    Pozdrawiam
    E.M.

  • 2. Data: 2007-09-20 16:46:21
    Temat: Re: Wyjazd dziecka za granice kraju
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Ewa Maciejewska pisze:
    > Wiem, że my możemy wyjechać na dowody, a mały?

    zapewne paszport albo dowód

    KG

  • 3. Data: 2007-09-20 16:55:48
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > książeczki. Czy akt urodzenia wystarczy?
    > Czy różne kraje mają różne przepisy dotyczące wyjazdu dzieci?

    Mozesz dziecku wyrobic dowod na rok, albo paszport biometryczny na 5 lat. Ja
    wybralem to drugie, koszt 30 zl. Ceny dowodu nie znam, ale z pewnoscia
    znajdziesz w necie.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2007-09-20 17:08:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ewa Maciejewska wrote:
> [...]
    > Dowody mamy nowe, więc nie jest wpisany jak kiedyś w stare zielone
    > książeczki. Czy akt urodzenia wystarczy?

    Nie.
    Dowód lub paszport.
    Radzę paszport, będzie tez na inne kraje w razie czego.