  • Data: 2010-06-13 09:26:06
    Temat: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-13 11:21, Mithos pisze:

    > Odpowiednie organy, w określonych przypadkach, tak czy inaczej mogą
    > wejść na teren uczelni, zawiadamiając jedynie o tym rektora.

    Ale te określone przypadki są określone w ustawie, i nie należy do nich
    ssanie plików z rapidshare. Co innego, gdyby taki student chciał przy
    użyciu swojego laptopa zakłócić system naprowadzania samolotów, ale w
    to, to chyba nawet czytelnicy Naszego Dziennika nie uwierzą.

    > Pomijając już powody z jakich rektor chciałby tolerować przestępcze
    > zachowanie studentów.

    A to zupełnie inna sprawa, podobnie jak ta, jakie argumenty policjanci
    mu przedstawią. Ostatnio czytałem, jak straszacy miejscy chcieli
    skorzystać z tego zapisu wobec studentów pijących piwo przed akademikiem.