    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Date: Sun, 13 Jun 2010 01:19:13 +0200

    Liliana Cichocka <s...@a...pl> pisze:
    > Tak sie zastanawiam nad taka sprawą... U mojego syna w akademiku
    > ostatnio policja trzepie kompy... Strach zapanował, bo jak ktos im sie
    > nie spodoba i zarekwirują kompa do to trzymaja go średnio 2 lata zanim
    > go sprawdzą... Teoretycznie jak ktos ma wszystko legalne począwszy od
    > systemu po programy i zero pobranych plików z np z rapida itp to i tak
    > trzeba czekać, aż raczą go sprawdzić.
    > Zastanawia mnie jedno... Czy wystarczy im zgoda rektora na szlajanie
    > sie po prywatnych rzeczach mieszkańców akademika, a podstawą są
> [...]

    Mnie *BARDZO* dziwi że
    1) żaden student jeszcze nie pozwał *skutecznie* policji i prokuratury o
    *KARYGODNĄ* przewlekłość postępowania/sprawdzania oraz o zwrot za
    "moralne zużycie" komputera przy 2 letnim sprawdzaniu.
    [ IMHO komputery są do wymiany co 3 lata ]
    2) żaden rektor nie zezwolił na takie przeszukania wyłącznie
    *warunkowo* np.
    a) cały komputer można zatrzymać na (góra) 2 tygodnie
    b) kopia zawartości dysku twardego ma być zwrócona właścicielowi w
    ciągu 48 godzin

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    O sprawach dokonanych nie należy rozprawiać. Nie należy też rad udzielać,