    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Date: Wed, 1 Dec 2004 12:20:46 +0100

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cok8ja$dqe$1@inews.gazeta.pl...
    > Rekapitulując - lektura tego wątku daje obraz poziomu intelektualnego
    > "miłośników psów".

    Nie generalizował bym. Po mału, ale po mału się chyba cywilizują. Część, co
    prawda niewielka, przyjmuje już do wiadomości, że ich pupilek może być
    uciążliwy dla otoczenia i próbują coś z tym zrobić.
    Niestety większość nadal kultywuje tradycje osrywających wszystko i nie
    widzących w tym nic złego...

    > A generalnie jestem za poszanowaniem zasad współżycia społecznego.
    > Umęczony psim sąsiedztwem,

    Jak widać część osób, często takich co to wychowali się na wsi, gdzie
    chałupa od drugiej była oddalona o kilometr i obecność ujadających i
    srających gdzie popadnie psów nikomu nie przeszkadzała, próbuje przenieść
    swoje wiejskie doświadczenia do miasta. Niestety tak się najczęściej nie da.