    From: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydawnictwo zada ksera dowodu osobistego
    Date: Tue, 10 Nov 2009 11:35:02 +0100

    BK wrote:

    > Jasne - generalnie reguluje to ustawa z 29 sierpnia 1997 o ochronie
    > danych osobowych. Wiecej ifno na www.giodo.gov.pl .
    > http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/999/j/pl/

    Nie widzę tam nic na temat kserowania DO.

    Tylko chcę nadmienić, że ja wszelkie dane temu wydawnictwu dałem. Imię,
    nazwisko, adres, odpowiednik REGON oraz odsyłacz do wyszukiwarki DG,
    gdzie można wprowadzić mój REGON i sprawdzić. Zresztą dane te będą
    również na fakturze, którą im wystawię. Chodzi mi tylko i wyłącznie o
    kwestie "kserowania DO".

    Więc powtórzę jeszcze raz: Jakie warunki musi spełniać ta firma, która
    wymaga i zbiera ksera dowodów osobistych? Nie chodzi więc o to, jakie
    obowiązki dotyczą mnie, ale jakie obowiązki ma ta firma, która chce
    ksero mojego dowodu osobistego.

    Ludek