  • Data: 2006-01-04 22:47:26
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Jan 2006 19:05:09 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Jeżeli merol mi się spodoba i polecą na niego laski, to z pewnością wniosę
    > za niego opłatę, choćby stał w garażu raz jeżdżony
    > Nie interesują mnie kwestie moralne, tym bardziej, że kwestie szkody
    > właściciela auta w przypadku mojej jazdy bez OC lekko się mają do kar w
    > Polsce.
    > Z tylnych siedzeń wogóle nie korzystałem, nie wyglądałem również przez
    > boczne szyby, ani nie używałem wstecznego biegu. Nie mam z tego powodu
    > zamiaru tracić wskutek przeciągającego się postępowania wyjaśniającego.
    > Racja.
> [...]
    Odpowiadanie na tak skrajne w sprawach praw autorskich poglądy w tak
    przejaskrawiony sposób wpędza Cię w następującą pułapkę:

    Na skutek wady konstrulcujnej w zamku merola byle spinacz-dzieciak z
    kawałkiem drutu jest w stanie go otworzyć. Jakie konsekwencje tego faktu
    może ponieść GM?

    W instrukcji obsługi i parametrach technicznych merola podawanych przez
    producenta napisano, że spala on na 100km 2l paliwa (przy jeżdzie po torze
    zamkniętym, zprędkością... itd.) Niezalażne Stwowarzyszenie użytkowników
    meroli przeprowadziło test w identycznych warunkach. Okazało się , że merol
    spalił 20l paliwa. Czy użytkownikom meroli przysługują z tego tytułu jakieś
    prawa?

    Użycie niezgodnych z normami EU materiałów spowodowało, że merol Euzebiusza
    D. zamoistnie się zapalił w garażu. Pożar strawił doszczętnie wille
    Euzebiusza. Euzebiusz wystąpił do sądu do producenta meroli o
    odszkodowanie. czy jego wniosek jest zasadny?

    Ciągnij dalej te automobilowe prznośnie w stosunku do softu.
    Programiści będą wdzięczni. Oprócz jednego. Ten stwierdził, że napisał
    oprogramowanie bezbłędne i:
    "If you do succeed in finding a previously undiscovered bug in the programs
    for either TeX or METAFONT, I shall gladly pay you a reward of $327.68."

    --
    pozdro
    poreba