    From: Mirek <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Date: Wed, 04 Jan 2006 15:59:48 +0100

    witek napisał(a):
    > Kali ukraść to dobrze, Kalemu wsadzić o pierdla, to źle.

    Możesz mi napisać co ty piszesz za bzdury? Ustawodawca celowo (?) nie
    uczynił używania nielicencjonowanego oprogramowania karalnym, żeby nie
    odcinać dostępu do dóbr cywilizacyjnych i kulturalnych. A ty bełkoczesz
    mi o 'kradzieży', która jest w dodatku zdecydowanie różnym czynem?

    Ustosunkuj się do tego a nie pierniczysz pouczenia do mnie:
    http://skocz.pl/software
    Czyżby coś sie zmieniło? Są inne interpretacje? Podyskutuj konkretami,
    jeśli artykuł stracił na wartości.

    BTW:
    Stworzyłeś kiedykolwiek jakiekolwiek oprogramowanie?
    Stworzyłeś kiedykolwiek jakąkolwiek wartość niematerialną dostępną i
    wykorzystywaną powszechnie?
    Poznałeś smak wykorzystywania twojego dzieła bez twojej zgody?

    Jeśli nie miałeś sposobności ku temu, to nie piernicz gładkich
    pseudoetycznych parafraz, bo z jakąkolwiek moralnością to się ma nijak.
    To nie takie proste. Ja miałem okazję być po obu stronach.

    Mirek