    From: "man" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wycofanie się z umowy rozszerzającej wspólność majątkową.
    Date: Mon, 25 Jul 2005 22:04:31 +0200

    > Człowiek uczy się przez całe życie, nie?
    > JoP

    Dziękuje za odpowiedzi na moje pytanie.
    Moje Panie jest jeszcze jeden wariant zakończenia tej sprawy. Otóż wydaje
    sie iż mimo tego iż obecnie moja żona mogłaby być uznana za winną rozpadu
    małżeństwa docenia intencje jakie towarzyszyły mi w chwili roszeżania
    wspólności majątkowej na wspomniane mieszkanie i deklaruje odstąpienie od
    tej umowy pod pewnymi warunkami ,które są dla mnie do zaakceptowania. Więcej
    wiary w ludzi życzę szczególnie Tatianie.
    Jeszcze jedno.Napewno w sądzie nie miałbym żadnych szans aby to mieszkanie
    odzyskać ?