    From: "Papuso Smurfo" <ryży@kominiasz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Date: Mon, 29 Nov 2010 17:15:30 +0100

    Órzytkownik "Tapatik" napisał :
    > Proszę bardzo: W wyborach uczestniczą partie A i B.
    > W komisji są sympatycy partii A oraz sympatycy partii B. Jak sobie
    > wyobrażasz sfałszowanie wyników głosowania, skoro w sali są cały czas
    > sympatycy zarówno jednej i drugiej partii?
    > I są podczas otwierania urny wyborczej? I liczenia głosów?
    > I każdy każdemu patrzy na ręce?

    wistarczy aby na przykład sympatycy partii B obecni przy urnach byli
    przekupni, a sympatycy partii A mysponowali wymaganą sumą,

    wystarczy że sympatyczy partii B byli takimi tępakaki jak ty (wiadomo, nie
    każdy jest inteligentny) i nie mieli pojęcia o możliwych sztuczkach nie
    uchwytnych przy liczeniu głosów:O)
    a jak pokazuje praktyka, nawet jak coś wykryją i zgłoszą sprzeciwy to i tak
    nie ma to znaczenia, bo fszystko jest nadzorowane z moskfy i usraela a im to
    na renke:O)