    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wszczęcie egzekucji a spłata zadłużenia w tym samym dniu
    Date: Sat, 2 Oct 2010 15:05:26 +0200

    W wiadomości news:op.vjqrakubqz37v2@phenom zenon <z...@c...pl> pisze:

    > sytuacja wygląda następująco: po powrocie z urlopu znalazłem pokwitowany
    > przez moją matkę list polecony z ZTM informujący mnie o przekazaniu do
    > komornika wniosku o windykację należności z tytułu egzekucyjnego (sprawę
    > przegrałem, mimo że miałem opłaconą kartę miejską, tyle że niewyraźnie
    > podpisaną, a mimo uchwały Rady Warszawy o odstąpieniu od kary w takich
    > przypadkach, i okazania w sądzie zaświadczenia że cierpię na dysgrafię,
    > sąd uznał że ZTM mógł, ale nie musiał anulować mi mandat, a moja
    > dysgrafia go nie interesuje, przegapiłem termin odwołania i stąd tytuł
> [...]
    List od komornika jest tu - jak mniemam - bez większego znaczenia. On mógł
    zwyczajnie najść cię w domu bez uprzedzenia.
    O ciążącym obowiązku zapłaty w określonym terminie wiedziałeś na podstawie
    prawomocnego wyroku sądu. Nie zapłaciłeś do momentu wszczęcia postępowania
    egzekucyjnego i oto efekt.
    Komornika tak łatwo nie spławisz jak jakiejś tam firemki windykacyjnej.

    --
    Jotte