  • Data: 2011-04-01 09:32:03
    Temat: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Poradź synowi aby zmienił pracę, bo jak dożyje takiej emerytury
    > to będzie w sytuacji bez wyjścia.

    Syn w tej chwili pracuje na lotnisku w Amsterdamie. Jego zarobki... W Euro
    ma sporo więcej, niż przedtem miał w zlotowkach.
    A poniewaz wlasnie robi kurs na podniesienie kwalifikacji, wiec bedzie mial
    jeszcze wiecej. Chociaz pracuje fizycznie :)

    > Skąd informacja o tym że emerytura faktyczna będzie wyższa ?
    > Rozumiem że dojdzie trzeci filar, jeszcze coś ?

    Ja tez dostalem to wyliczenie, a teraz jestem emerytem. Emeryture mam okolo
    100% wyzsza niz bylo wyliczenie.
    To samo kilku znajomych.
    Fakt. Ja mam emeryture gornicza. Ale o chyba nie zmienia faktu.