    From: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Współwłasność garażu a głos we wspólnocie mieszkaniowej
    Date: Wed, 1 Jul 2009 10:54:00 +0200
    Sender: u...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Było orzeczenie sądu (nie mogę znaleźć - Wrocław?), że "doliczenie" udziałów w hali
    garażowej do udziałów mieszkania jest jak najbardziej prawidłowe.
    Ale w tej sytuacji zażądajcie głosowania wg zasady 1 własciciel=1 głos skoro suma
    udziałów nie równa się 1.
    Kłopot taki, że żądanie należałoby zgłosić przed głosowaniem.

    Co do "palenia się pod nogami": przegłosujcie uchwałą właścicieli (do tego nie
    będzie potrzeba notariusza) wysokośc wynagrodzenia zarządcy 8 gr od metra zamiast 80
    gr od metra, to sam zrezygnuje ;-))
    JaC

    -----