  • Data: 2004-10-28 20:23:00
    Temat: Re: Współwłasność działki (niestety...)
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki bardzo!
    Cytowane art. KC przeczytałam, ale w kwestii praktycznej wiele z nich nie
    wynika. Pogooglałam trochę i trafiłam na parę tytułów książkowych co
    przprawiło mnie o lekki ból głowy, bo skoro książki o tym piszą to może być
    ciekawie (niestety).
    Dzięki Gotfryd (mocno się udzielasz na obu grupach które czytuję:))))
    Faktycznie, był wątek współwłasności parę tygodni temu, namierzyłam
    googlami, ale tam trochę inaczej sprawa wyglądała (to był problem ze
    współwłaścicielem przebywajacym za granicą i niemożnością podziału z tego
    powodu).
    Wszystkim dzięki, chyba zakupię sobie którąś z wygooglanych "knig" i
    przestudiuję zagadnienie.
    Graszka