  • 1. Data: 2005-12-09 10:06:23
    Temat: Wspólny samochód
    Od: "ela" <e...@o...pl>

    Jestem współwłaścicielem samochodu osobowego z osobą niespokrewnioną.
    Chciałabym zrezygnować z tej wspólnoty. Jak to zrobić bez zbędnych kosztów?
    Pozdrawiam.
    ela

  • 2. Data: 2005-12-09 16:39:13
    Temat: Re: Wspólny samochód
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ela napisał(a):
    > Jestem współwłaścicielem samochodu osobowego z osobą niespokrewnioną.
    > Chciałabym zrezygnować z tej wspólnoty.

    w jaki sposób?

    KG

  • 3. Data: 2005-12-12 07:10:09
    Od: "ela" <e...@o...pl>

    > w jaki sposób?
    >
    > KG
    Chcę odzyskać połowę wartości samochodu i skreślenie z dowodu rejestracyjnego.
    Pytam jak to się robi. Czy notarialnie, czy wystarczy spisać umowę?
    Podpowiedzcie mi.

  • 4. Data: 2005-12-12 19:47:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ela napisał(a):
    > Chcę odzyskać połowę wartości samochodu i skreślenie z dowodu rejestracyjnego.
    > Pytam jak to się robi. Czy notarialnie, czy wystarczy spisać umowę?

    wystarczy spisać - sprzedaż udziału we własności

    KG