    From: "Anielka" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota - problem z ciepłem w mieszkaniu
    Date: 27 Jan 2007 10:41:39 -0800

    On 27 Sty, 01:56, "murziczek" <m...@o...pl> wrote:
    > Pani w administracji powiedziała ze tak są ustawione czujniki jak zarządziła
    wspolnota.

    O to to , U mnie mówią to samo. Konserwator powiedział, że nic nie
    może zmienić, jeśli mu Panowie z Zarządu nie każą:)

    > oczywiscie z zarządem wspolnoty nie ma zadnego kontaktu,tylko zebrania 2-3
    > razy w roku,

    Ja mam dodatkowo o tyle źle, że tylko wynajmuję to mieszkanie. A
    przecież właścicielowei nie będzie się chciało walczyć o ciepło dla
    mnie... A ja z kolei nie chcę się stąd wyprowadzać z różnych względów.

    > takich "kwiatkow" jest sporo,ale wiadomo ze jak nie wiadomo o co chodzi to
    > chodzi o...pieniądze;-).

    No właśnie to podejrzewam. Mniej wydadzą na ogrzewanie, więcej
    zostanie w kieszeni członków Zarządu:-((( A ja płacę tyle samo,
    niezależnie od tego, czy mam ciepło, czy zimno w domu.

    > ech,najlepiej miec swoj dom i zadnej wspolnoty,zadnego zarządu:-).
    Zgadzam się w 100%:-))

    > skarzyc się chyba na nich nie ma jak,

    Miałam nadzieję na inną odpowiedź:( Ale jeśli taka jest prawda:-(
    .
    > a kaloryfery masz sprawne?
    Jeden (z dwóch w pokoju) niestety nie, ale gdyby normalnie grzali
    wystarczyłby ten jeden, który grzeje. Z tym drugim będę walczyć. Tylko
    nie wiem, czy to ci ludzie z administracji powinni mi pomóc w jego
    naprawie, czy coś trzeba na własną rękę. Pewnie zależy co z nim jest.
    Na pewno nie jest zapowietrzony, bo pod tym kątem został sprawdzony.
    Częściej jest cały zimny niż lekko ciely (ale to tylko na chwilę i
    czasami).

    > pozdrawiam i zyczę powodzenia
    > Iwona

    Dziękuję bardzo. Przyda się:)