    From: "murziczek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota - problem z ciepłem w mieszkaniu
    Date: Sat, 27 Jan 2007 01:56:09 +0100

    Podobno jest tam ustawiony jakiś automat, który reaguje na
    temperaturę na zewnątrz. Ale
    przecież w nocy jest zimniej, więc tym bardziej kaloryfery powinny
    być ciepłe.
    Czy mogę się gdzieś poskarżyć na działania Wspólnoty, która nie
    reaguje na moje skargi?

    A.

    Współczuję,tez tak miałam.
    Na dworzu zimno,w domu kaloryfery lodowate.
    Pani w administracji powiedziała ze tak są ustawione czujniki jak zarządziła
    wspolnota.
    oczywiscie z zarządem wspolnoty nie ma zadnego kontaktu,tylko zebrania 2-3
    razy w roku,w sumie moze i dobrze bo mnie cos trafia jak o nich myslę.
    Nie wiem jak jest gdzie indziej ale u mnie zarząd wspolnoty to rzecz święta
    i robią praktycznie co chcą.
    pojawiają się kamery na klatkach,bo podobno ktos niszczył drzwi,tylko ze
    mieszkam na parterze i niczego takiego nie zauwazylam.
    okazało się ze ochrona osiedla jest konieczna,ale juz np.miejsca parkingowe
    dla gosci to nie...
    takich "kwiatkow" jest sporo,ale wiadomo ze jak nie wiadomo o co chodzi to
    chodzi o...pieniądze;-).
    U mnie sprawa z ogrzewaniem skończyła się tak,ze zaczeli lepiej grzac po
    kilku dniach,moze mieli duzo skarg.
    ech,najlepiej miec swoj dom i zadnej wspolnoty,zadnego zarządu:-).
    skarzyc się chyba na nich nie ma jak,mozna tylko głosowac,ale ja np.od
    pewnego czasu jestem jedną z 3 osob,ktore na zebraniach głosują inaczej niz
    reszta.
    pozostaje kontakt z innymi mieszkancami,kartka na klatce lub krotkie info
    włozone do skrzynek i prosba o kontakt,moze wtedy uda się doprowadzic do
    szybkiego zebrania i cos uchwalic w sprawie ogrzewania.
    a kaloryfery masz sprawne?
    pozdrawiam i zyczę powodzenia
    Iwona