  • 1. Data: 2012-08-30 21:33:02
    Temat: Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    Witam

    Na osiedlu na którym mieszkam została podjęta decyzja o wymianie elektroniki
    do bramy garażowej i OK może trzeba było.
    Natomiast mam problem z uzyskaniem 3 pilotów do bramy myśleli o wydawaniu 1
    sztuki, ale zdecydowali ze dają 2 ja potrzebuje 3 (samochód, motocykl +
    zapas) poprzednio miałem 3 i nikomu to nie przeszkadzało teraz zmienili
    zasady.
    Moje pytanie - Czy zarząd wspólnoty może sam bez uchwały czy innej formy
    glosowania decydować o ilości przyznawanych pilotów, czy musza mieć papier
    gdzie zostało to ustalone oraz czy można gdzieś zaskarżyć decyzje zarządu.
    Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za dodatkowego pilota.

    Marcin.

  • 2. Data: 2012-08-30 21:55:40
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    każdy garaż ma swojego pilota czy jeden na wszystkie?
    Jak każdy garaż jest osobno, to co spułdzielni do twego garażu?
    dodatkowego zamka albo kłudki nie możesz załozyć?

  • 3. Data: 2012-08-30 22:01:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 21:33, BUNIEK pisze:

> [...]
    > innej formy glosowania decydować o ilości przyznawanych pilotów,
    > czy musza mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można

    Zarząd może. W końcu daliście im zarządzać. Powierzyliście im
    swoje prawa. Zarządca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek.
    Kupuje na fakturę pilota za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na
    kwotę 130 PLN ... Se wybraliście zarządcę, to macie z dyńki :)

    Przerabiałem to samo. Miast zbierać wspólnotę, taniej jest
    skolektywizować się z sąsiadami, o ile z nimi potrafisz żyć w
    pokoju. Nas zarządca chciał kosić po 130 za pilota. Wzięliśmy w
    paru sąsiadów pilota na spółę ... Na spółę z sąsiadami wzięliśmy
    centralkę, w centralkę wrzuciliśmy tego pilota od zarządcy i
    rozdaliśmy sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy
    piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam
    przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarządcy i otwiera
    bramę. Dzięki temu mam piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w
    motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w
    cenie 1 :).

    Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak
    widzę - o to trudno.

    > Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za
    > dodatkowego pilota.

    j.w.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2012-08-30 22:03:15
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 30.08.2012 21:33, BUNIEK pisze:
> [...]
    > formy glosowania decydować o ilości przyznawanych pilotów, czy musza
    > mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można gdzieś zaskarżyć

    Wątpię czy to możesz wygrać. Na 99% przegrana.
    > Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za dodatkowego pilota.

    Lepiej kup u dostawcy elektroniki i po sprawie

    --
    (__)
    (oo)

  • 5. Data: 2012-08-30 22:04:45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >każdy garaż ma swojego pilota czy jeden na wszystkie?
    >Jak każdy garaż jest osobno, to co spułdzielni do twego garażu?
    >dodatkowego zamka albo kłudki nie możesz załozyć?

    Jest to garaż wspólny pod budynkiem.
    Swoja decyzje tłumacza tym iż został skradziony samochód oraz wyposażenie
    samochodów i chcą uszczelnić system.

    Marcin.

  • 6. Data: 2012-08-30 22:05:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 22:04, BUNIEK pisze:

    > Jest to garaż wspólny pod budynkiem.
    > Swoja decyzje tłumacza tym iż został skradziony samochód oraz
    > wyposażenie samochodów i chcą uszczelnić system.

    Gówno uszczelnią :) Ale kasę zarobią :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2012-08-30 22:08:41
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Wątpię czy to możesz wygrać. Na 99% przegrana.
    >Lepiej kup u dostawcy elektroniki i po sprawie

    Wątpię ze się podłoży, w końcu to zarząd mu płaci a osiedle gdzie jest 112
    mieszkań i obsługa serwisowa bramy to chyba dobre zlecenie.
    A obawiam się ze skopiowanie/zdublowanie pilota nie będzie możliwe zmienne
    kody etc.

    Marcin

  • 8. Data: 2012-08-30 22:18:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 22:08, BUNIEK pisze:

> [...]
    > zlecenie.
    > A obawiam się ze skopiowanie/zdublowanie pilota nie będzie

    Źle wątpisz. Zarządy jadą na tym, że jak wkurwią 30 %
    mieszkańców - to huj im zrobisz :D

    Niby tak fajnie - własność prywatna, zarządca, którego niby ty
    opłacasz - a mimo wszystko dalej jak w spółdzielniach :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2012-08-30 22:21:12
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na kwotę 130 PLN ... Se wybraliście

    Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma Administrująca
    nieruchomością jakoś tak to działa.

> [...]
    >piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy
    >kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

    nasze piloty 89 pln/pilot, przekodowanie starych 0 pln i 2 miałem które da
    się przekodować a jeden który nie nadaje się do nowej elektroniki wiec
    zamówiłem dodatkowego i tego dodatkowego nie chcieli mi wydać a zapłacony ,
    kwotę mamy odjąć od przyszłego czynszu.
    O centralce już gdzieś wyczytałem ale nie wiem czy sięgnie z mojego lokalu
    lub komórki lokatorskiej. Może przetestuje w sumie sami mnie zmuszają
    aczkolwiek wolałbym nie robić dziur bezpieczeństwa w systemie.

    Marcin.

  • 10. Data: 2012-08-30 22:31:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 22:21, BUNIEK pisze:

    > Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma
    > Administrująca nieruchomością jakoś tak to działa.

    Myślę o ZARZĄDCY, czyli o firmie, której zarząd wspólnoty
    powierzył "działania".

    > O centralce już gdzieś wyczytałem ale nie wiem czy sięgnie z
    > mojego lokalu lub komórki lokatorskiej. Może przetestuje w
    > sumie sami mnie zmuszają aczkolwiek wolałbym nie robić dziur
    > bezpieczeństwa w systemie.

    KOLEKTYW ! KOLEKTYW ! KOLEKTYW !!!

    Centralka ma być u sąsiada u którego sygnał "łapał" będzie
    najlepiej.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90