eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wspolnota Mieszkaniowa] Podniesienie FR ze wzgledu na wynajem › Re: [Wspolnota Mieszkaniowa] Podniesienie FR ze wzgledu na wynajem
    From: "juana" <g...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Wspolnota Mieszkaniowa] Podniesienie FR ze wzgledu na wynajem
    Date: Tue, 8 Apr 2008 14:56:11 +0200

    > Mieszkanie - jest lokalem mieszkalnym nie użytkowym - chyba ze zostało
    > zgłoszone do -ZTP- Urzędu Miejskiego Wydziału Mieszkalnictwa i
    > 'przekwalifikowane' z mieszkalnego na użytkowy.

    Nie, nie zostalo nigdy przekwalifikowane na lokal uzytkowy. Zawsze sluzylo
    wylacznie do mieszkania. Aczkolwiek dochody z niego sa wliczane do calosci
    dochodow z dzialalnosci gospodarczej (przy czym wynajem mieszkan nie jest
    glowna dzialalnoscia, jest to jedynie dodatkowy, niewielki procent w calosci
    przychodow). Z uwagi na to, ze mieszkanie jest zgloszone do US i do EDG jako
    dodatkowe miejsce prowadzenia dzialalnosci, place od tego mieszkania
    znacznie podwyzszony podatek od nieruchomosci oraz mam wyzsze taryfy dla
    energii elektrycznej, niz przy normalnym mieszkaniu, choc tez uwazam to za
    bezsensowne (w mieszkaniu nie jest prowadzona de facto dzialalnosc, tylko
    sie tam mieszka, na doby, tygodnie, czasem miesiace, ale ciagle sie mieszka,
    nic ponadto). No ale to juz pomijam, place jak mi kaza, ale na ten fundusz
    remontowy +50% to juz sie we mnie wszystko buntuje...

    Bardzo dziekuje za informacje,

    joan