    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota Mieszkaniowa
    Date: Fri, 10 May 2002 10:10:11 +0200

    Użytkownik "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> napisał w
    wiadomości news:xuxC8.207724$vc2.2366330@news.chello.at...

    > Czy wiesz _jak_ zarzad zorganizował wlasna administracje?

    Lokal jest ten sam, czyli boks postawiony na klatce jednego z blokow.
    Nie wiem natomiast jak wyglada formalnie kwestia administrowania.
    Poniewaz nie mówi sie o podpisaniu formalnej umowy z zadna firma, dochodze
    do wniosku, ze zarzad WM podpisal umowe z osoba fizyczna, ktora ma licencje
    na zarzadzanie.
    Obecne rozliczenia zaliczek sa wystawiane przez "Administracje Wspolnoty".

    > Cene też udało mi się sprawdzić i wygląda sensownie. Pytanie tylko czy
    warto
    > tyle płacić za administrowanie usługami typu wywóz nieczystości czy
    > rozliczenie wod-kan oraz remonty interwencyjne - nie inwestycyjne...

    To jest godne zastanowienia.
    Moje osiedle to 8 blokow, 8 wspolnot, 500 mieszkan. Jest co robic za te
    pienaidze ktore placimy administracji/zarzadcy.

    > Nasza WM już ustaliła rzeczy o których piszesz.

    > Nie wiem i nie wiem jak to sprawdzić.

    Sprawdzic co jest napisane w akcie notarialnym zakupu mieszkania.

    > notarialny,
    >
    > Troszkę paranoidalne prawda?

    Cos z rozpedu zle napisalem :-(
    Powinno byc: Zarzad ma wybrac Firma zarzadzajaca, ale nie moze dac wyszego
    wynagrodzenia niz uchwalila wspolnota.

    Pozdrawiam,

    Karol