    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wroclawska policja
    Date: Tue, 12 Dec 2023 19:25:03 +0100

    W dniu 12.12.2023 o 17:55, J.F pisze:

    > Zalezy co zgłoszono, ale po prawdzie - gdzie szukać?

    No nie wiem. Może od tego jest właśnie policja? Na przykład jak jest
    świadek który zna złodziei to nie wiem - może jego zapytać?

    > To nawet nie ma co zaczynać :-)

    Dokładnie - jeszcze jakiś ślad się znajdzie i trzeba będzie dupy ruszyć.

    > No widzisz - nie tylko we Wrocławiu :-)

    A ja nie pisałem, ze tylko we wrocławiu. Co więcej uważam że policja
    jest ogólnie zjebaną formacją...

    > No ale przeciez to im statystyk wykrywalnosci przestępstw nie poprawi,

    To było chyba jak jeszcze było przestępstwem. Chyba gdzieś liczyłem, że
    prawie połowa pijanych kierowców to byli kierowcy rowerów, połowa z
    połowy kierowców samochodów byłaby trzeźwa po drugiej stronie odry.
    Czyli trzy czwarte pary w gwizdek.

    > Pare lat temu u mnie - cud. Złapali dwóch włamywaczy, co mi z
    > samochodu chcieli ukrasc ... linkę sprzęgła.
    > Bo to juz odstawiony od jazdy i czekalem tylko na sposobnosc
    > zezłomowac, a oni chcieli czesci do swojego.
    >
    > Ale pochwalic - patrolowali osiedle, wychwycili grzebiących
    > (po nocy nie trudne), złapali.

    Czyli przypadkiem:P

    > Protestujących kobiet raczej nie pałowali, a nawet ochraniali (a mnie
    > się spieszyło :-( )

    A spiralne złamanie się wzięło z ochrony:P

    > Tyle, ze gdzies tam w covidzie dzielnie bronili wejscia do klubu,
    > żeby nikt nie wszedł, bo klub sie mimo zakazu otwierał.

    Ale potem okazało się, że zakazy były... nielegalne:P

    > A nie tak dawno mi tablice rejestracyjne z samochodu ktos ukradl ...
    > no ale przeciez sam nie mam pomysłu na szukanie sprawców, to jak mogę
    > wymagać ? :-)

    Normalnie - łod tego łone som.

    --
    Shrek