    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wroclawska policja
    Date: Tue, 12 Dec 2023 17:55:30 +0100

    On Tue, 12 Dec 2023 17:19:12 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    po-sprawie-maksymiliana-f-tak-naprawde-nie-ma-policj
    i/ddns5bd

    > To akurat prawda. Zresztą zawsze robert znajdzie wytłumaczenie żeby nic
    > nie robić bo to bez sensu bo przecież w bieszczadach jest kiepska
    > dokładność lokalizacji po BTS, nie jest to czyn zabroniony bo może ktoś
    > chciał wysłać towar ale mi się nie chciało no a jak coś ukradli to w
    > ogóle bez szans, no bo gdzie szukać, skoro nie ma tam gdzie powinno bo
    > ukradli...

    Zalezy co zgłoszono, ale po prawdzie - gdzie szukać?
    To nawet nie ma co zaczynać :-)

    No ale przyjdzie ktos oszustwo internetowe zgłosic, i Robert też
    odrzuci, mimo, ze to przeciez jest podejrzany, i kto inny hen daleko
    bedzie musiał wezwac i przesłuchac, albo na wizję lokalną pójść.
    Chyba, ze taka solidarność zawodowa :-)

    A statystyki w miejscu zgłoszenia psuje?

    > Obecnie chyba rzeczywiście jakby mniej. Ale kiedyś w poniedziałek rano
    > dmuchałem na ścieżce rowerowej. W sensie nie przy okazji, ale radiowóz
    > stał przy ścieżce i dmuchali rowerzystów. W krakowie też kiedyś

    No widzisz - nie tylko we Wrocławiu :-)

    > rzeczniczka się wypluła, że traktują rowerzystów tak samo jak kierowców
    > samochodów. Tylko wypowiadała się... o akcji na kładce
    > pieszo-rowerowej... Więc nie dość że bezczelna to jeszcze głupia.

    No ale przeciez to im statystyk wykrywalnosci przestępstw nie poprawi,
    wiec o co chodzi? Trzeba odfajkować zadanie z dbania o bezpieczenstwo
    ruchu drogowego?
    Ale to pewnie w całym kraju, nie tylko we Wrocławiu?

    To chyba w miare nowe - z 2022 ?
    https://wroclaw.policja.gov.pl/dwr/aktualnosci/bieza
    /68484,Trzy-dni-czterej-nietrzezwi-rowerzysci-cztery
    -mandaty-na-10000-zl.html

    "skontrolowali setki uczestników ruchu drogowego" ... ale nie tylko
    rowerzystów?
    I w trzy dni 4 mandaty rowerzystom wystawili?

    Pismaki cos konfabulują, czy ktos im konfabuluje?

    > Można też zrobić ankietę - komu policja w czymś pomogła a do kogo się
    > przypierdoliła choć tak naprawdę nie musiała.

    Pare lat temu u mnie - cud. Złapali dwóch włamywaczy, co mi z
    samochodu chcieli ukrasc ... linkę sprzęgła.
    Bo to juz odstawiony od jazdy i czekalem tylko na sposobnosc
    zezłomowac, a oni chcieli czesci do swojego.

    Ale pochwalic - patrolowali osiedle, wychwycili grzebiących
    (po nocy nie trudne), złapali.

    Protestujących kobiet raczej nie pałowali, a nawet ochraniali (a mnie
    się spieszyło :-( )

    Tyle, ze gdzies tam w covidzie dzielnie bronili wejscia do klubu,
    żeby nikt nie wszedł, bo klub sie mimo zakazu otwierał.

    A nie tak dawno mi tablice rejestracyjne z samochodu ktos ukradl ...
    no ale przeciez sam nie mam pomysłu na szukanie sprawców, to jak mogę
    wymagać ? :-)

    No i widzisz - panu ministrowi telefon piorunem znaleźli ...

    A - no i jedna ciekawostka - czasem spacerują u mnie uzbrojeni po
    zęby, z pistoletami maszynowymi - i to gdzie, w biały dzien po
    wrocławskim rynku, pełnym turystów.
    Za karę, czy co?

    J.