    From: kauzyperda <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpłata przed odbiorem zasądzonego nakazu zapłaty
    Date: Thu, 30 Jul 2009 11:11:23 +0200

    ARc'chie pisze:
    > Witam
    > mam pytanie dotyczące formalności w kwestii nakazu zapłaty.
    > Firma A była winna firmie B pieniądze za fakture, kilka miesiecy. Pare dni
    > temu firma A zapłaciła cala należną kwotę (bez odsetek). Dwa dni po wpłacie
    > na z poczty odebrano sądowy nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.
    > I co teraz?? Zamierzam wnieść sprzeciw do sądu, ale czy moge miec pewnosc,
    > że fakt wpłaty przed odbiorem nakazu spowoduje, że sprzeciw będzie
    > skuteczny??

    Jesli zaplaciles, to powod powinien cofnac pozew (albo ograniczyc
    powodztwo - piszesz ze zaplaciles, jesli wyraznie wskazales ze placisz
    za naleznosc glowna, to powod winien tak zaliczyc ta kwote, ale moze
    jeszcze pociagnac Cie za odsetki...)
    Poza tym nawet jak cofnie pozew z powodu zaplaty kwoty po wniesieniu
    powodztwa to i tak musisz zaplacic koszty postepowania

    > A może poradzicie mi co napisać w sprzeciwie????

    Napisz ze zaplaciles i przedstaw dowody.
    Dogadaj sie z powodem co do reszty kosztow (ktore mu sie slusznie
    naleza) bo inaczej bedziesz musial zaplacic wszystko

    --
    pozdr
    luck