    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpisali prawnika do rejestru dłużników
    Date: Sat, 6 Jan 2018 00:25:44 +0000 (UTC)

    On 2018-01-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tu Pesel wskazuje na jedna osobe, a nazwisko imie i adres wskazuja
    > na druga. I to nie jest ta sama osoba po zmianie nazwiska, tylko dwie
    > rozne.

    Tak, ale ta od pesela to pomyłka, a ta od adresu to zgodnie z prawem.
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że pomyłka nosi cechy takiego
    niedozwolonego przetwarzania.

    Przykładowo, jeśli wezmę zbiór polskich imion i polskich nazwisk,
    wytypuję 100 adresów domków jednorodzinnych i wygeneruję na tej podstawie
    baze 10^6 rekordów (imie, nazwisko, adres) to z pewnością znajdą się
    tam dane osobowe prawidłowo identyfikujące konkretną osobę.

    Nie chce mi się czytać teraz tej Ustawy, ale chyba potrzeba jakiegoś
    elementu celowości?

    > A poniewaz przetwarzaja komplet danych naraz ... to czy one wskazuja
    > na konkretna osobe ?

    MZ tak, bo nie wszystkie dane muszą być aktualne, a te które są lub
    muszą, mogą lub nie identyfikować. Nazwisko, imię, adres, nie muszą
    identyfikowac (nawet razem), pesel musi.

    --
    Marcin