    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpis w KW
    Date: 7 Jun 2004 11:13:59 +0200

    22 marca komornik złożył do KW info o wszczęciu egzekucji
    04 maja dłużnik złożył wniosek o stosowny wpis zmiany właściciela

    oba wnioski - komornika i dłużnika zostały wpisane w tym samym dniu tj 12
    maja, każdy do swojego działu.

    > Mam jednak watpliwosci czy skutki zajecia powstaly wobec
    > nabywcy, bowiem wpisu jeszcze nie bylo (sam wniosek...kiedy byl wpis?

    No właśnie też mam wątpliwości, ale czy po złożeniu wniosku przez komornika to
    jest po 23 marca, każdy kto dostawał KW miał zanotowaną informację o złożonym
    i nierozpatrzonym wniosku?
    czyli jakby mógł się dowiedzieć sprawdzając co to za wniosek mimo braku wpisu.

    czy tak?

    Pozdr
    Traaq