eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWpis do ewidencji działalności gospodarczej - sprzedaż art. zoologicznych › Re: Wpis do ewidencji działalności gospodarczej - sprzedaż art. zoologicznych
  • Data: 2004-08-07 22:18:13
    Temat: Re: Wpis do ewidencji działalności gospodarczej - sprzedaż art. zoologicznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Aug 2004, weronika wrote:
    [...]
    >+ To nie hurtownia ( dostawca) będzie Cię rozliczac z deklarowanego rodzaju
    >+ dzialalnosci;)

    Ujmę inaczej: jak nie zadeklaruje właściwego rodzaju DG to może
    *wcale* się z nikim nie rozliczać ;)
    Wymaganie od kontrahenta deklaracji prowadzenia danego rodzaju DG
    poprzez wpisanie go do ewidencji wcale nie jest takie rzadkie !
    I wygodne (dla tego kontrahenta) - "w razie czego" (ja wiem ?
    jak karma to spleśnieje, jak komputery to zasilacze mogą "kopać"...)
    jest argument że przecież "oni świadczą zawodowo, no to powinni
    byli sprawdzić przed wydaniem klientowi bo się na tym znają, tak
    napisano w ewidencji"... :>

    >+ A skoro ten ' monopolista' podchodzi tak pryncypialnie , to może niech poda
    >+ prawne uzasadnienie swojego stanowiska

    Och, bardzo proste: "sprzedajemy tylko firmom które mają TAKI wpis
    w EDG/KRS i TYLKO takim" !

    pozdrowienia, Gotfryd