  • Data: 2004-10-27 15:24:33
    Temat: Re: Wojsko - szkolenie w czasie studiów
    Od: "Tomek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co ci szkodzi iść na to szkolenie ?
    > czegoś się nauczysz, może postrzelasz :)

    W sumie troche szkoda byloby nigdy nie doswiadczyc na wlasnej skorze czym
    jest wojsko ;)

    > nie jest dobre to, że to w zimie - źle się strzela jak ręce przymarzają do
    > karabinu

    Oj watpie, ze w ogole dadza mi karabin do reki :P

    > no a przynajmniej będziesz miał sprawę z głowy i zaświadczenie o odbyciu
    > służby wojskowej - a to podstawa dla każdego pracodawcy i banku
    > kredytującego.
    > jak powiesz w banku, że być może przeniosą cię do rezerwy, to kredytu nie
    > dostaniesz

    Dokladnie, nie lubie niepewnosci, kto wie jak bedzie za 3 lata. Cos mi
    podpowiada zeby wziac udzial w tym szkoleniu i miec juz swiety spokoj z
    wojskiem i chyba tak zrobie. Mam nadzieje, ze nie jest za pozno.