  • 11. Data: 2004-01-13 18:13:02
    Temat: Re: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > albo sie hajtnij....bedziesz jedyny zywiciel rodziny i sie odczepią

    nie odczepia, od 2-3 lat obowiazuje przepis, ze nie tzw. jedyny zywiciel
    rodziny jak najbardziej moze byc wziety - zona wtedy dostanie jakas smieszna
    miesieczna jalmluzne (bo nawet zapomoga tego nazwac nie mozna) ;]

    --
    wsw

  • 12. Data: 2004-01-13 19:31:45
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał:

    > pan powiedzial ze
    > jesli skonczylem lub mam absolutorium (a mam - bo z pisaniem pracy
    > bujam sie juz prawie rok) to przeniosa mnie do rezerwy - i ze
    > chodzilo tylko o zaswiadczenie. I faktycznie - dzisiaj przyszlo pismo
    > ze jestem przeniesiony do rezerwy.

    tak to wyglada. co roku "ktos tam" wydaje decyzje, ze absolwenci
    rocznika - - - - przechodza do rezerwy. od kilku lat, co zreszta mnie cieszy
    :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 13. Data: 2004-01-13 19:50:05
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > tak to wyglada. co roku "ktos tam" wydaje decyzje, ze absolwenci
    > rocznika - - - - przechodza do rezerwy. od kilku lat, co zreszta mnie
    cieszy
    > :-)

    W 2003 roku byl to nawet minister obrony narodowej. W latach poprzednich tez
    troszke ;>

    --
    wsw

  • 14. Data: 2004-01-14 07:42:01
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Zawsze mozna sie wymeldowac ze stalego pobytu.
    > A co za tym idzie nie moga Cie odnalezc... :)

    hmmm, a praca?
    przeciez pracuje a nawet ma firme.
    Znaczy sie, ze mozna sie z nim jednak skontaktowac - przez prace.
    A gdzie pracuje to juz ZUS i inne instytucje wiedza :-P

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM