    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko (OT?)
    Date: 8 Jan 2003 14:30:23 GMT

    Michał Bajtała napisał(a):

    > Slyszalem o dwoch sposobach:
    > 1) zwolnienie od lekarza - ale czy to pewne? To chyba komisja
    > okresla moj stan zdrowia? Mam kategorie "A"
    > 2) tatuaz (?) - zrobiony w widocznym miejscu zwalnia ze sluzby -
    > czy to prawda? W takim razie w jakim miejscu najlepiej go wykonac?
    > Jaki rozmiar? Jak dla mnie to brzmi troche smiesznie - co ma
    > tatuaz do zwolnienia z wojska? Nie mniej jednak podobno skuteczna
    > metoda?

    Niby grupa prawnicza a koledzy podsuwają takie dziwne pomysły. Powiem
    Ci co ja zrobiłem w nieco innej aczkolwiek skutkowo podobnej sytuacji.
    Przeczytałem wszystkie stosowne ustawy, znalazłem punkt mówiący o tym,
    że poborowy może raz w życiu ubiegać się o odroczenie "ze względu na
    ważne powody osobiste" na okres 3 do maksymalnie 12 miesięcy. Napisałem
    podanie do komendanta WKU, opisałem swoja sprawe, odpowiednio
    umotywowałem i wysłałem. Po miesiacu dostałem odpowiedź, że podane
    przezemnie powody w świetle art.xxx i xx. i par. xxx MOGĄ byc uznane za
    ważne powody osobiste i odracza mi sie na 12 m-cy. cos w tym stylu.

    nie liczyłem na to ale jednak. niestety nie znalazłem nigdzie co może
    być waznym powodem osobistym, zreszta jak sama nazwa wskazuje "powód
    osobisty" wiec co jest dla Ciebie wazne nie musi byc wazne dla kogos
    innego ;( ja wpisałem kilka powodów ale m.in. to że mam zaplanowany
    wkrótce slub.. he he... tak sie złozyło, że życie lubi płatac figle i
    rzeczywiście kilka miesiecy później ożeniłem się ;-) heh i nagle moje
    powody okazały sie prawdziwymi ;-)))

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800