  • Data: 2003-10-04 13:22:50
    Temat: Re: Wniosek o ukaranie-porada
    Od: "jar-jar" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co tu widzisz zabawnego? Podałaś że studiujesz więc wpisali że
    > studiujesz.Jeśli pytali o miejsce pracy a ty podałaś że studiujesz a w
    > sądzie chcesz to użyć jako argumentu na swoją niewinność to jest to
    > rzeczywiście zabawne.

    chyba sie nie rozumiemy :(
    nie zamierzalam i nie zamierzam kombinowac. Podalam miejsce pracy, pozniej
    byla mowa o moich studiach. Czemu akurat tak wpisal, nie mam pojecia.

    > A jak myślisz? Co może to zmieniać? Dlaczego nie podałaś że pracujesz?
    > Jak urzędnik państwowy może wywróżyć że pracujesz?

    Nie ukrywalam miejsca pracy, znam zasady mandatowania i spisywania danych.
    Do glowy mi nie przyszlo, ze facet sie pomyli.
    Nie patrzylam mu w notatnik sluzbowy.

    >Nie lepiej było wziąć mandat?

    To okaze sie pozniej, wtedy sie nie zgodzilam i uwazam, ze mialam
    wytlumaczenie swego wykroczenia.

    pozdrawiam

    jar-jar