    From: "Cinek" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o udostępnienie danych osobowych.
    Date: Thu, 28 Mar 2002 16:56:23 +0100

    Użytkownik Sławek Kalinkiewicz <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7vdrl$q6f$...@n...onet.pl...
    > Spółka cywilna "J... " jest mi winna pieniądze. Spółka ta została
    rozwiązana, ja znam ostatni adres spółki, NIP, telefon jednego z
    > wspólników. Byli wspólnicy nie ułatwiają mi zadania.
    >
    > Na grupie podpowiedział mi ktoś abym zwrócił się do Urzędu Miejskiego -
    Ewidencji Ludności. Otrzymałem tam "Wniosek o udostępnienie
    > danych ze zbioru danych osobowych".

    > Czy dobrym rozwiązaniem jest napisanie pozwu i wniosku o zwrócenie się do
    Urzędu MIejskiego o udostępnienie danych?

    tego nie podasz sad wezwie Cie do uzupelnienia pod rygorem zwrotu pozwu.

    > Jak to rozegrać?

    nie istnieje to powinni Ci wydac zaswiadczenia z ewidencji gospodarczej, nie
    musisz zaznaczac ze wiesz, iz juz zostala rozwiazana. dla uzasadnienia
    mozesz podac, iz jestes wierzycielem wspolnikow i przygotowujesz pozew
    sadowy, w ktorym niezbedne jest wskazanie danych dluznikow odnosnie ich
    nazwisk i adresow. wniosek trzeba oplacic - 16 zl, najlepiej w zanczkach
    skarbowych. ]

    Pozdrawiam.
    Marcin.

    > Prawdopodobnie jest mi potrzebny jakiś prawnik, lecz po zapłaceniu 700 zł
    za początek sprawy o dług 3000 zł w 1996 roku omijam kanc