  • Data: 2007-01-02 17:10:56
    Temat: Re: Wniosek do sadu, jak napisac?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > oczywiscie ze ponizenie godnosci osobistej
    > przeciez nie moza byc tak ze ktos kogo oblewa i znieslawia w ten sposob
    > mam rachubek z pralni na rzeczy ...

    Właściciel pralni? Jest w stanie obrazić cię właściciel pralni ?? I
    będziesz się z nim procesował za 300 zł i skoro świadkowie nie chcą
    potwierdzić twojej wersji to pewnie jeszcze przegrasz.
    Daj sobie spokój.

    > nadal nie wiem jak sformulowac wniosek
    > i formalnie nazwac rzeczy po imieniu wiec zwracam sie z proba
    > wlasnie tutaj...

    Jakbyś jednak był bardzo obraźliwy, bogaty i się nudził to masz tu wzór:
    http://kobiety-kobietom.com/naszasprawa/art.php?art=
    2778
    Możesz spokojnie ominąć kwalifikację prawną zachowania, tylko opisz
    rzekomy czyn.

    > a dodam iz wczesniej ta osoba nekala mnie telefonicznie
    > co prawda z zastrzezeonego nr ale wiem ze to ta osoba

    Nudzicie się po prostu.

    A swoją drogą ten pierwszy przykład zarzutu jaki wyskoczył z
    wyszukiwarki jest śmieszny i straszny. Do czego zmierzamy ...
    Ja jakbym był sądem to bym uniewinnił gości.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"