  • Data: 2018-02-19 15:39:47
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-02-19, Kris <k...@g...com> wrote:
    > A gdyby tak wysięgnik pod posesją stanął i starszaka na wysięgniku nad
    > płotem pod komin by podsunęli to byłoby ok czy nie bardzo? Bo sytuacja
    > podobna jak z dronem- niby po "mojej ziemi" nie łazi ale na moim
    > terenie w sumie jest. A 8 metrów nad ziemią, metr od komina to już nie
    > mój teren i można sobie z wysięgnika tam zerkać?

    Doszukałem się jeszcze art. 143kc:
    W granicach określonych przez społeczno - gospodarcze przeznaczenie
    gruntu własność gruntu rozciąga się na przestrzeń nad i pod jego
    powierzchnią. Przepis ten nie uchybia przepisom regulującym prawa do
    wód.

    Co MZ należy rozumieć, że takie latanie dronem jest ok, jeśli nie
    przeszkadza w normalnym użytkowaniu tej nieruchomości. Jak masz 2 maszty
    z linką i suszysz na niej gacie, to latanie pomiędzy jest be, ale jak
    latasz 20m ponad to pewnie będzie ok.

    --
    Marcin