    From: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wlasnosc prywatna dzialki vs studzienka telekomunikacyjna
    Date: Fri, 9 Aug 2002 15:02:45 +0000 (UTC)

    Na marginesie tej sprawy mam prosbe o radę w nieco podobnej sprawie. Zakład
    energetyczny ma ciągnąć kabel przez moją działkę. Mam odpisać, że zobowiązuję
    się do udostępnienia dostępu do kabla w przyszłości i określić na ile oceniam
    moje straty związane z poprowadzeniem kabla. Szczerze mówiąc to chciałam już
    podpisać, że zgadzam się bez zastrzezeń, czyli gratis, ale zaczynam mieć
    wątpliwości. Przecież faktycznie, gdybym kiedyś chciała tam coś budować, to
    istnienie kabla będzie pewnym utrudnieniem, to samo gdybym chciała tam zrobić
    ogród z żywopłotem - jakby co to będę musiała usuwać rośliny itp.
    No i tu mam problem - jak można wyliczyć sumę odszkodowania? Moze ktoś ma
    podobne doswiadczenia?
    Bardzo proszę o rady