eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie) › Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
    Date: Tue, 1 Jul 2003 16:54:55 +0200

    In article <bdqjhl$os0$1@sklad.atcom.net.pl>, news wrote:

    > pamietaj ze chroni cie dodatkowo umowa cywilno-prawna jaka dysponujesz (w
    > szufladzie) - to oczywiscie nie upowaznia cie do "wlamania" ale skoro nadal

    A co jesli tej umowy nie bedzie w szufladzie? Tzn wlasciciel ja
    przypadkowo zabral?

    Nie jestes w stanie przed "wlamaniem" przeswietlic mieszkania
    Roengenem i srawdzic czy umowa rzeczywiscie dalej jest w szufladzie :(

    --
    Miernik jabber:m...@j...gda.pl
    Programming today is a race between software engineers striving to build bigger