eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie) › Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
  • Data: 2003-06-29 11:54:44
    Temat: Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bdmihd$rdt$1@news.onet.pl>, Jacek wrote:
    > Nic dodac, nic ujac. Tak wlasnie jest. I nie bylbym taki pewien, czy jest to
    > dobre, czy zle prawo. Jest wiele za jak i przeciw. Fakty sa nastepujace:
    > Jezeli wyjezdzasz na dluzej, niech ktos odwiedza co tydzien twoje mieszkanie
    > i w razie niepozadanych lokatorow albo usunie ich sila albo pozew o ochrone

    siłą wolno? :)

    > posiadania w twoim imieniu, w tym wypadku nie potrzebne umocowanie (obie
    > sytuacje dopuszczone przez prawo).

    Sory, ale MZ to jest krańcowo chore, że ktoś ładuje się do mojej chałupy
    (której jestem właścicielem) i ten ktoś nie posiada żadnej umowy najmu,
    niczego co w najmniejszym stopniu dawałoby mu choćby i zwyczajowe prawo
    aby tam przebywać, a ja nie mogę go z pomocą policji ruszyć i sam zostaje
    bez dachu nad głową. Proszę, wskaż mi choć jedną korzyść wynikającą z
    takiego ustawodastwa której nie możnaby osiągnąć tylko nieznacznie
    poprawiając to kuriozum które jest w tej chwili.

    Godfrydzie, dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

    --
    Marcin