  • Date: Thu, 09 Feb 2006 10:45:52 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włam do internetu

    Paweł Sakowski wrote:

    > I tu i tu zgoda, ale kodeks karny nie zajmuje się statystyką zjawisk i
    > wątłością.

    Kodeks karny nie, ale prokuratorzy i sędziowie - owszem.

    > Kryterium jest proste: "bez upoważnienia". Wskażesz to
    > upoważnienie?

    A wskaż upoważnienie, że np. masz prawo bez opłat brać gazety typu
    "Metropol".

    [ciach]

    > Jeśli okaże się, że to parking płatny to nie mają prawa żądać zapłaty za
    > postój?

    Żądać sobie mogą, tylko najpierw musieliby udowodnić zasadność tego
    żądania. Brak szlabanu czy napisów przy wjeździe - będzie im ciężko.

    > IMO powinno się sprawdzić co to za parking (czy ogólnodostępny bezpłatne)
    > przed skorzystaniem z niego, i tak samo przed skorzystaniem ze słabo
    > zabezpieczonej sieci.

    Nie ma informacji o opłacie - nie ma opłat.

    > A jak na tabliczce stoi "paszoł won"?

    A diabli wiedzą, kto kiedy i dlaczego postawił tabliczkę.