  • Data: 2002-03-23 22:44:31
    Temat: Re: Wku kontra Firma
    Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Mar 2002 12:41:20 +0100, rg wrote:

    > prof "zdrowy rozsadek"
    > wiekszosc ludzi, ktorym znam i maja "dysleksje", to nieuki i spokojnie mozna
    > uogolnic, ze w zyciu nie przeczytali zadnej ksiazki.

    też tak mi się do niedawna wydawało. ostatnio jednak poznałem żywy
    kontrprzykład. osobę, która pochłania książki w ekspresowym tempie
    (uprzedzając pytania - czyta ze zrozumieniem), biegle włada dwoma
    językami i w obydwu sieje ortografy wręcz hurtowo :)

    --
    michał sałaban * e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl
    <echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,