  • 11. Data: 2007-10-03 17:59:37
    Temat: Re: Witamy w totalitarnej ojropie
    Od: Łysiejący <m...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Oct 2007 18:24:13 +0200, Nostradamus spłodził(a):

    > Pisanie takich postów na grupie poświęconej prawu wystawia złe świadectwo
    > inteligencji ich autorów.

    Co sądzić o inteligencji autorów takich postów?

    --
    Łysiejący

  • 12. Data: 2007-10-03 18:26:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W Polsce to tylko jeśli jest oskarżonym. Np taki świadek nie może juz
    > odmówić składania zeznano :)

    Ale może odmówić odpowiedzi na niektóre pytania.

  • 13. Data: 2007-10-03 19:00:12
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > i tu leży słabość tego prawa, zawsze można zapomnieć hasła :)

    Ale jeżeli za odmowę podania hasła jest powiedzmy do pięciu lat ciężkich
    robót to co za różnica czy połknął kartkę z kluczem czy zapomniał? Nie
    mam pojęcia jak to wygląda w szczegółach ale gdyby faktycznie
    "zapomnienie" miało drastycznie różne skutki prawne od "nie powiem bo
    nie chcę" to dziwne by to było prawo :D

    Oczywiście TrueCrypt załatwia sprawę o ile nie będą mieli dowodów, że na
    tej "losowo" wypełnionej reszcie może być coś zaszyfrowanego.

  • 14. Data: 2007-10-03 19:16:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Łysiejący" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    dy.gov.eu...
    > Dnia Wed, 03 Oct 2007 18:24:13 +0200, Nostradamus spłodził(a):

    > Co sądzić o inteligencji autorów takich postów?

    Sądzenie zostaw sądom. Czego ty tutaj szukasz??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2007-10-04 06:50:12
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Ja sam niechcacy znalazlem sposob na zabezpieczenie sie :) Chcialem sobie
    > sformatowac pendrive'a, kliknalem nie tam gdzie trzeba i sformatowal sie
    > dysk na USB. Zniknal klucz w postaci pliku oraz klucz losowy dotyczacy
    > zaszyfrowanej partycji. Nie dalo rady tego odzyskac nawet znajac haslo...

    no nie mów, "zwykły" "format" zlikwidował Ci pliki???

    andy_nek

  • 16. Data: 2007-10-04 11:34:13
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 04-10-2007 o 08:50:12 Andrzej Kłos <a...@w...pl> napisał(a):

    > no nie mów, "zwykły" "format" zlikwidował Ci pliki???

    To nie byl zwykly format.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 17. Data: 2007-10-04 12:36:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 08:50
    (autor Andrzej Kłos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <47048c80$1@news.home.net.pl>):

    > no nie mów, "zwykły" "format" zlikwidował Ci pliki???

    No wiesz, z FATa to może i można odzyskać, ale z ext3 to chyba już nie tak
    łatwo... NTFS też chyba nie jest wot tak do odzyskania dla lamera.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl