  • Data: 2006-09-09 08:36:43
    Temat: Re: Wirtualna biblioteka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Sep 2006, Bartek Nosal wrote:

    > Wersje papierowe będę skanował a następnie czytał programem OCR.

    Hm... No to SDD chyba dobrze pytał.
    Myślisz że biblioteka ma prawo do powielania egzemplarzy?
    A czym jeśli nie "powieleniem" jest zeskanowanie?

    > Niekoniecznie była by to forma wypożyczania, lecz czytania online.

    Acha. Czyli "czytelnia" a nie "biblioteka", niemniej chyba czytelnia
    przy bibliotece zabroniona nie jest :)

    > "i czy ów "dopisek" będzie miał znaczenie prawne *wobec biblioteki"
    > Myślę że akurat wobec biblioteki nie będzie miał znaczenia.

    Ano :)
    Chciałem powyciągać "za i przeciw", celem rozpętania dyskusji ;)

    pzdr, Gotfryd