  • Data: 2006-02-07 17:44:35
    Temat: Re: Winny sklepowi?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po miesiącu przyszedł do mnie list, w którym sklep prosi mnie o uiszczenie
    > 300zł z powodu pomyłki zaistniałej podczas zakupu. Sugerują w nim, że
    > kasjer został wprowadzony w błąd.

    mozesz im napisac ,ze skoro powoluja sie na blad to moga uchylic sie od
    skutkow prawnych umowy /pod warunkeim ,ze wykarza , iz ty wprowadziles ich w
    blad/ i wtedy ty zwrocisz im komputery a oni musza zwrocic Ci kase

    IMHO powyzsze napisz im tak na marginesie a glownie wspomnij o tym co masz
    na fakturze

    pozdrawiam