  • Data: 2024-02-15 09:10:41
    Temat: Re: Winni z andrychowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Feb 2024 17:26:59 +0100, Shrek wrote:

    > Bez zawiadomienia chyba też powinien się zainteresować z urzędu. Bo
    > skoro zadecydowano o "niepełnej przydatności" to chyba niedopełnienie
    > nie polegało na tym że zrobił błąd ortograficzny w raporcie.

    No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

    Normalnie ... nie wiem czy lekarze powinni wezwać policję/prokuratora,
    bo to jakis dziwny zgon, czy żadnej tajemnicy tu nie ma - śmierc z
    wychłodzenia, zgon prawie naturalny, ofiara w kurtce ...

    Zakładając, że wymyśli jakiś zarzut i zacznie śledztwo, to ustali,
    ze o 10:17 zgłoszono zaginięcie, policja zaczęła poszukiwania
    - był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
    policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

    > Ovczywiście że nie o zabójstwo. Tu akurat rzeczywiście pasuje
    > niedopełnienie obowiązków.

    Ze skutkiem śmiertelnym.
    Jak jeszcze miał informacje o przypadku, można by dojść do wniosku,
    że celowo nie chciał pomóc.
    A to już zakrawa na usiłowanie zabójstwa, IMHO.

    Ale przecież dokładnie tak jest :-(

    J.